3 x waarom KEN de beste vergelijkingssite is op het gebied van online marketingbureaus

Nederland telt honderden marketingbureaus, dus het is bijna onmogelijk deze allemaal te vergelijken, toch? Niet als je gebruik maakt van KEN: dé vergelijkingssite voor het vinden van het perfecte online marketingbureau. Waarom KEN de beste is? Dat lees je hieronder.

1.     Je vindt alle online marketingbureaus op één plek

Alle Nederlandse marketingbureaus zijn vindbaar via KEN. Je hoeft niet langer zelf online te zoeken naar een aantal marketingbureaus en deze te vergelijken. Dat doe je gewoon via de handige website van KEN.

Omdat je zeker weet dat je alle marketingbureaus meeneemt in je selectie, hoef je niet bang te zijn dat je nu net dat ene bureau mist. De selectie die je via KEN maakt, biedt een uitstekende start voor de zoektocht naar een goede partner op het gebied van online marketing.

2.     Alle disciplines aanwezig

Online marketing behelst meer dan alleen het maken van een goede website. Zoekmachineoptimalisatie, vormgeving of het maken van totale (on- en offline) marketingcampagnes horen ook bij de werkzaamheden van een marketingbureau.

Daarom vind je via KEN online marketingbureaus die thuis zijn in deze zaken en filter je heel eenvoudig op expertise. Zo zie je direct welke bureaus je kunnen helpen bij jouw specifieke opdracht.

3.     Bureaus in heel Nederland

Via KEN vind je bureaus in heel Nederland. Je ziet niet alleen een overzicht van goed aangeschreven bureaus in grote steden, maar ook kleine en middelgrote bureaus in andere delen van het land. Je kunt via KEN dus een goed bureau vinden bij jou in de buurt. Een bureau in jouw omgeving kent de regio en kan jouw opdracht misschien net zo goed uitvoeren als een groot bureau in de Randstad. Daarom zijn via KEN alle bureaus in alle regio’s even goed vindbaar.

Het is aan te raden een selectie te maken van bureaus die je aanspreken. Kies er bijvoorbeeld drie uit en vraag een offerte op voor je klus. Je kunt op basis van de offerte een keuze maken voor één van de marketingbureaus. Als je een grote klus wilt laten uitvoeren, is het vaak ook mogelijk om een persoonlijk gesprek in te plannen. Zo kun je het marketingbureau leren kennen en je wensen bespreken. Je merkt dan vaak of je een klik hebt, of je goed kunt samenwerken en of je de opdracht door dat bureau wilt laten uitvoeren.